.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شب سخت مظلومان؛
رژیم اشغالگر صهیونیستی عصر روز جمعه حملات همه جانبه هوایی، دریایی و زمینی مستمر و بی‌سابقه ای به نوار غزه انجام داد که با قطع خطوط ارتباطی و شبکه‌های اینترنتی در سراسر این منطقه همراه بود ....
رژیم اشغالگر صهیونیستی عصر روز جمعه حملات همه جانبه هوایی، دریایی و زمینی مستمر و بی‌سابقه ای به نوار غزه انجام داد که با قطع خطوط ارتباطی و شبکه‌های اینترنتی در سراسر این منطقه همراه بود ....

به گزارش شمال نیوز، ارتش اشغالگر قدس اعلام کرد که جنگنده‌های این رژیم حملات شدید و بی‌سابقه‌ای را به تمام نقاط نوار غزه آغاز کرده‌اند که نشان می‌دهد این حمله مرحله جدیدی از جنگ در نوار غزه است.

نوار غزه صحنه خشونت‌آمیزترین حملات زمینی، هوایی و دریایی از زمان شروع جنگ در هفتم اکتبر است.

از نیم ساعت پیش جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حمله بی‌وقفه به مناطق مختلف نوار غزه را شروع کرده‌اند و صدای آمبولانس‌ها در مناطق مورد  حمله شنیده می‌شود.

تحلیلگران می‌گویند که ارتش اشغالگر به منظور آمادگی برای کشتارهای بی سابقه در ساعات آینده، خطوط ارتباطی در غزه را به طور کامل قطع کرده است.

در پی این حمله گسترده، برای تظاهرات در شهرهای کرانه باختری و قدس اشغالی جهت محکومیت این حمله فراخوان داده شد.

آژیرهای هشدار در شهرهای تل‌آویو، اسدود، الرمله، فرودگاه اللد و شهرک «مودیعین» در شمال غربی قدس به صدا درآمدند.
 

                    Volume 91%           "دانلود فیلم"
  پاسخ گردان های القسام به حمله رژیم صهیونیستی
گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس هم در واکنش به این حملات، تل‌آویو را با موشک هدف قرار داد و رژیم صهیونیستی به زخمی شدن تعدادی از صهیونیست‌ها اذعان کرد.

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک ساختمان در تل‌آویو بر اثر حمله موشکی مستقیم از نوار غزه تخریب شد.

این شبکه اعلام کرد که یکی از موشک‌ های القسام به پادگان آموزشی ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی شهرک «رنتیس» در مجاورت رام الله اصابت کرده است.

از سوی دیگر، روزنامه عبری زبان معاریو اعلام کرد که کشتی‌های جنگی ارتش رژیم صهیونیستی هم در حملات کنونی به غزه مشارکت دارند.   ارتش رژیم صهیونیستی: نیروهای زمینی امشب عملیات خود را تشدید می ­کنند
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای زمینی این رژیم عملیات خود علیه نوار غزه را گسترش می­‌دهند.

وی امشب در نشست خبری گفت: رژیم صهیونیستی همچنان از مردم شمال نوار غزه  می­خواهد به جنوب این منطقه بروند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: بمباران غزه را در ساعات گذشته علیه اهداف زیرزمینی تشدید کردیم.

همچنین مدیر دفتر المیادین اعلام کرد: رسانه ­های صهیونیستی دیگر از تهاجم زمینی به غزه صحبت نمی کنند، بلکه از پیشروی چند متری صحبت می کنند.

خبرنگار المیادین هم از حملات شدید توپخانه­ای رژیم صهیونیستی به شرق نوار غزه و حملات هوایی شدید این رژیم به شمال نوار غزه خبر داد.
 
هلال احمر از قطع ارتباط با خدمه خود در غزه خبر داد
هلال احمر فلسطین اعلام کرد که به دلیل خطوط ارتباطی در نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی، ارتباطش با اتاق عملیات در نوار غزه و تمامی خدمه‌هایش که در آنجا مشغول به کار هستند، به طور کامل قطع شده است.

منابع پزشکی هم گزارش دادند که پس از حملات شدید رژیم صهیونیستی، دهها مجروح به بیمارستان «ناصر» در خان یونس منتقل شدند.

حسام بدران، عضو دفتر سیاسی حماس هم طی فراخوانی فوری از مردم فلسطین در کرانه باختری خواست مسلح شوند.

واکنش حماس به حملات شدید رژیم صهیونیستی به غزه
جنبش حماس فلسطین حمله هوایی بی ­سابقه جمعه شب رژیم صهیونیستی به نوار غزه و قطع ارتباطات و اینترنت این منطقه را بیانگر نیت اشغالگر برای ارتکاب بیشتر جنایات نسل­ کشی به دور از چشمان مطبوعات اعلام کرد.

این جنبش از همه ملت فلسطین در سراسر کرانه باختری، قدس اشغالی و اراضی ۴۸ خواست برای حمایت از غزه و توقف تجاوز و جنگ کشتار جمعی بسیج شوند.

ادعای رسانه آمریکایی درباره عملیات زمینی در غزه
وبگاه آمریکایی آکسیوس شامگاه جمعه به نقل از ۲ مقام صهیونیستی گزارش داد که مذاکرات در رابطه با آزادی اشخاص به اسارت گرفته شده توسط حماس به بن‌بست رسیده و ارتش این رژیم عملیات در غزه را گسترش داده است.

این در حالی است «موسی ابومرزوق» معاون دفتر سیاسی جنبش فلسطینی حماس امروز (جمعه) به اسپوتنیک گفت: حماس آماده آزادی اسرای غیرنظامی است اما به دلیل حملات اسرائیل به نوار غزه قادر به انجام این کار نیست. 

اردن: اسرائیل جنگ زمینی در غزه را آغاز کرده است
«ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن می‌گوید رژیم صهیونیستی جنگ زمینی در غزه را آغاز کرده و نتیجه آن فاجعه انسانی با ابعاد گسترده برای سال‌های آینده خواهد بود.
 
شلیک موشک‌های ضدزره به سمت خودروهای نظامی اسرائیلی
الجزیره به مقل از منابع فلسطینی خبر داد نیروهای مقاومت به سمت خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی در نزدیکی حصار امنیتی در شمال غزه موشک‌های ضدزره شلیک کرده‌اند.

تل‌آویو: این حمله رسمی زمینی نیست
یک مقام آمریکایی به شبکه ای‌بی‌سی گفته اسرائیلی‌ها در حال انجام یک حمله محدود هستند. او همچنین مدعی شده صهیونیست‌ها موافقت کرده‌اند که «حمایت‌های انسانی را در ارتباط با این عملیات» در نظر بگیرند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز به این شبکه آمریکایی گفته گسترش عملیات در غزه به معنای «تهاجم زمینی رسمی» نیست.

القسام: در حال مقابله با اشغالگران هستیم
گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس اعلام کرد رزمندگان فلسطینی در حال مقابله با تهاجم زمینی رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» و شرق «البریج» در شمال نوار غزه هستند و و درگیری‌های شدیدی در جریان است.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.